1705

היום בבוקר עלי ניקה את המחלקה, יואב השאיר את האוכל שלו במשכנות הרימה. עלי ראה שאני בא ללכת ושאל, מה, כבר הולכים? יואב ענה,לא, אנחנו הולכים לטיול. עלי אמר אה, וואלה, יום רביעי שכחתי

אמיר השאיר את התיקים בדירה של הג'ינג'ית. אחרי שהוא ירד בחזרה דו נזכר שהוא גם רוצה וניסה לסנג׳ר את אמיר לשים את התיק ואת האוזו במקרר והכל. אמיר התמהמה וניסה לקנות זמן ונעמה באה והצילה אותו מכל הסיפור ויצאנו בבט-מוביל לכיוון ירדן. עצירה ראשונה באגוסטה ויקטוריה. הגיבן מסילווואן לקח חמש שקל על כניסה ---לכנסיה. ישבנו, טיפסנו למגדל, דיברנו על הפטמה של הורודוס,ירדנו למטה. תכננו את היוניט ממדים של ניר ממון, היה קפה וחתול.

פרצנו למרסי קורפס (גדודי הרחמים)- הבוסתן.

אישה ברעלה קיבלה את פנינו. שאלנו איך מגיעים למורמונים. הזהירה אותנו מהכלבים. כלבי הרצח במקום בו הסתובבנו.

. באוטו ירדנו למורמונים. עוז.

השומר אמר אסור לצלם וצילמנו למרות זאת. גרי קיבל את פנינו.הייתה לו וואחד כרס. צריך לעשות דיאטה. הושיב אותנו באולם הקרנה. ראינו סרט על המורמונים. דוד רזניק תכנן את הבניין עם דיטייל ברמה מאד גבוהה. דן צור עשה את הלנדסקייפ. אמריקאים מוח חיים בבניין היפה בירושלים

עשתה מופע קצר על העוגב הדני המרשים. kathleen holyoak

הרגליים האיתנות של בת ה73 התרוצצו על דוושות העוגב. ורימזו על העינוגים שחברי הכנסייה המורמונית זוכים להם.

בדרך לג׳אפר- סולטן הלד הגדול

ביקור בחצר. גארי השמן משך את המכנסיים מודלים של העיר העתיקה מברזל יצוק. מודל של גת עתיקה שהמורמונים מבזבזים עליהן זמן וזיתים. חזרה לאוטו. אל העיר העתיקה. ברוך אוזני חמור חיפה עלינו מלפנים. בעראפת בדקנו את המקלובה היה מדהים הכבש נמס בפה.

שמנו כתר של חומוס. עראפת שלח אותנו לג'עאפר לקנות את הכנאפה. 40 שקל של שכרון חושים וסוכרת. עצירה בארמון האבירים. החצר נראית כמו צריפין. על החרך מוברגים פקקי בירה, השימור מגיע יחד עם שקיות הקאה.