1406

היום נתרגל כתיבה אסוציאטיבית א'לה ביטניקים

מתפזרים. קפה ויורדים אל הסלזיאנים

השעה שמונה וחצי כולם שולחים הודעה שהם מאחרים הקב"ט מבריז התיקיםהגענו דרך מוסררה חזרה למנזר של ג'ובאני רוסו.

רוברטה קיבלה את פנינו. חנוטה בלבן שאלה במה אחשוק. לראות את המקום. הכל הצחיק אותה היא צחקה מהרבה דברים. שאלנו מי זה הרוסו ההוא בשחור על המנזר אמרה שזה ג'ובאני שאהב ילדים עניים והם לוקחים את המסורת וגם אוהבים ילדים. ראינו את הקפלה הקטנה, צנועה מאד וחמודה. יואב שאל אותה שאלות כשהיא הצטלבה בכניסה לקפלה פעמיים ברציפות. בחצר האחורית שם יש נענע וריחן הם לא משתמשים בחצר כי השכנים מטיחים בהם כל מיני דברים ובחצר שם תולים כביסה זורקים להם עגבניות והם מכבסים שוב. רוברטה ליטפה את יואב, יואב פלירטט איתה. היא סיפרה לו על 25 שנים באפריקה סודן זימבבואה דרום אפריקה. רוברטה זיההתה את הייפרט כצלם, אמיר המעצב ויואב יחצ"נ. יסמין בחוד החניט של. נתנו לרוברטה את התשורה היא ביקשה הסבר הסברנו היא לא הבינה הלכנו.

רוברטה מרומא לא אוהבת את כנסיית הקבר. שער שכם הוא השער החדש בן מחכים לך.

המשכנו למערת צדקיהו (לצרף חתך בבקשה.)

שם צדקיהו הזיל דמעותיו, החדר הרטוב של ירושלים. הבונים החופשיים עשו שם חגיגות שלמה המלך היה הבונה החופשי הראשון במקרא. נעשה שם מסיבת רווקים סיימון של המסרק עשה שם תערוכה. שם חצבו את בית המקדש.

חוויה חללית מרגשת במערה מפותלת ומורכבת. יצאנו נכנסנו בשער הפרחים והתחלנו להתקדם לכיוון הרובע הארמני שם תכננו לחלוש מלכתחילה. גיששנו בהוספיס ההודי. לא היה שם כלום. המשכנו לויה דלורוזה. הגענו ללותרנית לסגור ליסמין את הפינה עם הצריח. ישבנו מעט בכנסיה. מצאנו את קלויסטר הקפה היפה.

שתינו את הקפה, הפרענו לשותים. הבריסטה הגרוע בעולם, וישו האוסטרי בא לחלוש בקפה חזר מאגוסטה ויקטוריה. הבריסטה הכי טוב בעולם היה צריך שיפעילו אותו כי הוא לא יודע לעבוד. קלויסטר מקסים מאד מומלץ עוד גילוי של יסמין.

אין יציאה משם יצאנו משם שוב. יסמין הוליכה אותנו ליוחנן המטביל שעשה דאבל דיפינג.

האחות שם הלכה לתת מספר שתיים. חיכינו לה הרבה זמן בסוף היא יצאה. אמרנו שלום. היא התעלמה, פתחה את הדלת, אמרה אין כניסה בלי תרומה. מאד חמימה ונעימה. עשינו סיבוב הרמנו אסקרמנט מהבט פלאג של ישו. האחות ניסתה לפתח שיחה. שאלה מאיפה אנחנו, אמרנו ירושלים. שאלנו מאיפה היא. היא אמרה שהיא מפה. שאלנו מה עם הקריפטה. אמרה שהמפתח אצל אבא והוא לא כאן. ואז היא איבדה את הסבלנות ונהייתה מאד לא נחמדה ואמרה ליואב:

!OK OK NOW GO

יצאנו בבושת פנים וצחוק מתגלגל קיללנו אותה בברכת האחים. המשכנו אל הרובע הארמני. בשלב זה נציין שהשואה הארמנית היא המוצדקת בשואות. הארמנים הם בכיינים חמדנים. הרבה מאד כסף הם רצו חמדנים ימח שמם. לא נתנו להכנס לשום חצר.

מעבירים רכבת מזוייפת במרכז העיר בדרך לאושוויץ הארמנית. התחיל ויכוח סוער איפה נאכל ביאסנו את יסמין שלא המשכנו במסלול שלה. היו שגרסו נאכל במקום מפתיע. הוקמה קואליציה שדגלה בעראפאת מלכים, ריחה של החלה עלה באוויר בסוף הסתדרנו. קנינו את הפיתות, קנינו את החומוס מאדום הלחיים, ועלינו אל הגג. שם ישבנו גם בכינו. בתום החומוס מיררנו עוד בבכי על זה שהתורכים לא השלימו את המלאכה עם הארמנים והמשכנו לג'אעפר דרך רחוב הקצבים, הייפרט בכה על החברים. קנינו את המתוקים וחזרנו עייפים ומרוצים למחלקה!!!!!!!!!!!